Thursday 22 December 2011

mamat yg xtahu malu~


salam.. ok first of all aku nk tarik nafas panjang2 dlu.. fffuuuuuhaaaa... ok dah stop... sbb ape? sbb ntah la nk kte suke..? xjgak sbb aku kdang2 nek gram aku tgok ngn glagat mamat ni.. asal aku lalu je citu msti dye ngn muka xmalu nye asyik mlepak je keje... maaaa... tlong la anak mu ini..huhuuuu
nk tau sape mamat2..???
ni aku da upload gmbar dye..ffuuuuuhhaaaa...


aku pggil mamat sbb ske sgt mlepak tmpat aku lalu nk p kelas. asal aku lalu je msti nmpak dye. dah la bwak geng 4-5ekor skali..huh
mmg la iium ni dah jdi zoo habitat p'lndungan haiwan da. 
arini aku jmpe lgi.. ingat kan sekor je, sekali dye bwak geng da... huwwwaaaa
yg tention nye sbb aku kne wat u-turn nk lari dari dorang.huh 
nsib bek ko bsar, xde mse aku nk cri gaduh ngn ko..huhhh
ok stop, bek aku p layan novel lagi bek dri dok mrungut sal ko mamat hijau.. adios~ 

0 comments:

Post a Comment

tHis bLoG iS pRotectEd.copYrigHt2011©dEsiGn bY aRiEeYa_sHiniNg